Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Saker vi ALDRIG skulle handla

Publicerad 2010-03-05 00:08:06 i Allmänt,

Ikväll när jag och Amanda var på Gränby för att köpa B & J hade vi en het diskussion om pinsamma varor att handla. Sådana saker som vi kommer tvinga våra föräldrar att köpa åt oss i all framtid! 

Utan inbördes ordning blev top 3 i pinsamhet:

1. Toalettpapper
2. Tamponger/bindor
3. Toalettborste


Shit, det är som att välja mellan pest, kolera och magsjuka

Plötsligt insåg jag, när jag stod där på Kvantum, att VAD F*N HÅLLER JAG PÅ MED? Där gick jag runt med världens skämmigaste varor för att få ett kort till bloggen! Har jag blivit sinnesrubbad eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela