Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Romans i skidbacken

Publicerad 2010-03-01 18:00:35 i Allmänt,

All snö får mig att tänka på vintriga minnen:

Victoria: Jag såg hetaste killen när jag och Johanna åkte skidor! Han var inne i värmestugan och vi fick värsta ögonkontakt!
Kompis: Nice! Du skulle ha gått fram och snackat med honom!
Vic: Nja, han satt där med sin familj...
Kom: Och vad gör det?
Vic: Kändes inte helt rätt. Inte när han satt där med sin fru och sina två barn i min ålder.


Hmm, har åldern någon betydelse?

Kärleken har inga gränser, ingen åldersbestämmelse heller. Eller hur är det man brukar säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela