Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Om jag ändå hade ett liv...

Publicerad 2010-03-10 00:12:45 i Allmänt,

Jag vill:

  • Kunna fördriva tiden på stan och ta en låååång fika
  • Sitta framför TV:n/datorn en hel kväll och bara ta det lugnt
  • Känna att det är jag som bestämmer vad jag ska göra, inte alla måsten
  • t.o.m nästan städa, fixa header och andra tråkiga saker. Bara jag...



SLIPPER PLUGGA
från 08.30-23.30 som jag gjort den senaste veckan (med undantag för lunch och middag)!

För tillfället har jag absolut inget vardagsliv. Det är bara en transportsträcka till helgen. 

Visst gillar ni mitt motto?:

Jag lever för helgen
Jag överlever vardagen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-10 22:54:24

men det "korta" telefonsamtalet med lilla mallan lyste ju upp din vardag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela