Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag som brukar HATA snö, kyla och skidor

Publicerad 2010-03-12 21:13:37 i Allmänt,

Varför min värsta fiende är skidåkning:

  • Sjukt kallt! Speciellt mina händer brukar förfrysa trota alla möjliga typer av vantar
  • Obekväma pjäxor som får mig att vilja skrika av ilska tills jag lyckas sparka av dem...
  • Blir av någon konstig anledning alltid på dåligt humör


Men! Solen sken och det gick utmärkt att sola i backen


Men! De sista åren har jag bytt ut de stela plastskorna till ulliga "tofflor".


Men! Hittills har jag inte haft något sammanbrott utan har njutit av åkglädjen.

Hmm... Det låter inte så tokigt när jag tänker efter ändå. Kanske ska sluta fred med pistade backar i alla fall, efter 19 år av ömsesidigt hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela