Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hur många kameler är jag värd?

Publicerad 2010-03-31 20:12:18 i Allmänt,

Finns det något bättre sätt att mäta sin snygghet på, än att folk lägger bud på ens kropp? Imorrn bär det av till varmare breddgrader, nämligen till faraonernas land och jag undrar hur många kameler jag är värd....



Har inte bestämt hur många kameler jag tänker sälja Amanda för, hon kan ju vara j*kligt jobbig. Å andra sidan vet jag inte hur mycket bättre sällskap ett gäng kameler är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela