Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Även jag faller visst för grupptryck...

Publicerad 2010-03-04 00:32:13 i Allmänt,

Avsked är aldrig roliga. Efter hela 3.5 fantastiska år tillsammans måste jag nu ta farväl av min gamla älskade mobil. Ni ska veta att det har varit ett tufft beslut att fatta, men efter ständigt tjat att folk inte hör vad jag säger, har jag nu tvingats ge upp kampen om hans liv.


En gammal bild när jag stolt visar upp min tegelsten för Klara.

(Hemligt):
Anledningen att jag gillade den förra var att den var så enkel att förstå sig på. Ikväll har jag redan lyckats skicka iväg ex antal fel-sms med den nya. Hua, jag är för oteknisk för sånt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela