Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Flickan och promenaden (rek. ålder 4-7 år)

Publicerad 2010-03-27 18:51:19 i Allmänt,

Det var en gång en flicka som var så nöjd med sig själv, trots att hon var alldeles ensam, eftersom...



...hon hade ätit sallad på stan (istället för att fika) och för att hon PROMENERADE hem. Plötsligt blev hon...



...jätteglad och började hoppa eftersom hon såg...



... en snygg rumpa på andra sidan gatan! Flickan kände igen det sexiga asset och den som försökte tafsa eftersom det var... 



...Malin och Dana som hade varit på mässa på Fyrishov.



Rumpbruden och tafsbruden dissade bussen och gick istället hem med flickan som inte längre behövde vara ensam.

Slutet gott - Allting gott!

Kommentarer

Postat av: tafsarn

Publicerad 2010-03-29 15:56:27

vadå försökte tafs? jag gjorde´t?!

(om du undrar så var rumpan stenhård)

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-03-29 16:15:34

Oj oj, jag är imponerad! Synd att jag var tvungen att korsa vägen först, annars hade jag också hunnit klämma lite!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela