Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

De var faktiskt snygga på bilderna!

Publicerad 2010-03-04 23:13:32 i Allmänt,

Är du en hora? Nej, verkligen inte! Därför jag ska skicka tillbaka skorna...

Kommer du från Asien, är kort, och tror att svenska killar gillar långa tjejer? Öhh, va? Hade för mig att jag var svensk och 1.69 m?

Har du komplex över din längd? Hmm, nej. Ser inte någon större vits att bli närmare 1.85 med klackar...


Jag som brukar älska höga klackar tyckte att de där var groteska.

 
Skorna är verkligen fotogeniska! De ser ju nästan snygga ut på bilderna!

Så vad är ditt försvar? Tyckte att skorna var galet snygga på nätet. Insåg dock när jag fick hem dem att de passade bättre på en bordell. Väljer att byta skorna istället för framtida yrke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela