Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

48-timmarsmarathon

Publicerad 2010-03-21 22:21:16 i Allmänt,

Förut har jag sagt att jag emellanåt inte har nåt liv (bara plugg) och därför inte hinner uppdatera. Den här helgen har jag dock haft ett sjukt hektiskt liv (med roliga saker) och inte hunnit blogga av den anledningen...

Smakprov på vad man hinner på 48 timmar under en helg:

1. Promenera till stan i det fina vädret och avklara en shoppingrunda. Hurtigt, visst?
2. Festa loss på Saluhallen
3. Kvalitétstid med Ellinore
4. Hitta på danskoreografi med Sara och Louise


Har man ingen som kan fotografera både Malin och mig får man ta till lite knep!


Tror absolut att Elisa och Johanna kommer älska mig ännu mer efter den här bilden...


Jag och någon efterhängsen typ. Det är väl inte elakt att dissa någon så fort man blivit bjuden? Nej, det är ju faktiskt förmåner vi tjejer har...


En "stulen" bild från Sara. Min kamera vilade mestadels i väskan under lördagskvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela