Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Morgonstånd? Inte här inte!

Publicerad 2010-01-22 08:33:09 i Allmänt,

Jag har morgonstånd - Nej, kan inte vara jag. Jag är ju tjej, hallå!?!
Jag vaknar pigg och utvilad - Okej, det där är absolut inte jag!
Jag älskar att gå upp och äta mysig frukost - Blä, jag spyr bara jag tänker på det...
Jag vaknar med ett leende på läpparna - Snacka inte bullshit! Vem fan gör det?
Jag vaknar arg som ett bi, förbannar väckarklockan, vill börja gråta och ... - VÄNTA! Det där är ju jag! 

Finns det nånting värre än när man vaknar och inser att man redan snoozat 4 gånger? Att man måste lämna sin varma säng och inte får komma tillbaka dit förrän om 16 timmar? Snyft, I HATE IT!


Rhodos obekväma soffa fungerar utmärkt för eftermiddagstupplurer. Det är slitigt att festa!


Är man utelåst i Chamonix mitt på dagen och är trött - ja, då är det korridoren som gäller!

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2010-01-22 11:06:12

hej på dig:D

Hur är det denna fredag=) ?

Postat av: ?

Publicerad 2010-01-22 12:39:54

so right so right :) älskar å sova, och komma sent haha(vem kan jag va?)pussi

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-01-22 13:02:03

haha mysigt :D

Postat av: a

Publicerad 2010-01-22 13:18:25

haha x'D

Postat av: fotonich - smyckedesigner

Publicerad 2010-01-22 15:32:09

Fin blogg du har.



P.s har just nu frågestund på min blogg nu, frågorna skall handla om att vara egen företagare . Har du någon fråga ? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela