Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Livet som kändis är inte alltid glassigt!

Publicerad 2010-01-25 19:18:01 i Allmänt,

Upptäckte en paparazzi när jag hängde över glassdisken idag. Betalade honom dyrt för att han inte skulle sprida bilderna vidare utan att jag skulle få en chans att förklara mig. Visst, jag försöker vara lite nyttig emellanåt, men alla halkar vi dit ibland. Bara för att jag är förföljd av fans och stalkers behöver inte alla lägga sig i min fettkonsumtion!

Inte lätt att vara kändis alltid...


Tagen på bar gärning. Men vem älskar inte Benny-boy?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-25 20:21:09

Vad tycker du om mitt inlägg om Foki och Dessie? ;)

Postat av: magdalena

Publicerad 2010-01-25 20:41:41

svara gärna på dagens fråga i bloggen :D

Postat av: eliasson

Publicerad 2010-01-26 21:03:25

har du fjällis? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela