Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En skam för SNS

Publicerad 2010-01-28 18:33:45 i Allmänt,

Vissa undrar om deras pappa är brevbäraren på gatan, det gör inte jag. Jag undrar snarare om min pappa är en slimeboll. Hur annars kan man förklara mina mjuka, sladdriga naglar?

Mina extremt böjbara naglar kan inte vara gjorda för nagellack. Det nöts bort på nolltid och är fint i cirka 20 minuter innan det börjar släppa, avskyvärt!

Trots olika märken, genomskinligt lack under och över samt nagelförstärkare hjälper ingenting. Jag måste vara ett hopplöst fall för SNS (Svenska Nagelsamfundet)!


Nagellack 4 dagar gammalt. Visserligen ser det nästan likadant ut vid endast 1 timmes ålder!

Borde fixa till mina hemska döda celler! Är dock så lat att jag tvivlar på att jag gör det innan helgen. Men men, jag skyller på min eventuella gelepudding till far...

(Ett litet + är ändå att det inte gör lika ont om de går av! Man måste ju se fördelarna med allt! Så jag säger bara "Kör hårt,  spagettigenerna!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela