Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En bloggares omgivning är snyggare!

Publicerad 2010-01-24 16:13:46 i Allmänt,

Igår på Hannas 19-årsmiddag:

Victoria: Vad fin du är Clara!
Clara: Tack, hehe.
V: Vilka röda pussläppar och vilket fint lockigt hår kvällen till ära.
C: Mjo, måste väl erkänna att jag fixade mig extra mycket med tanke på din blogg, hehe. Man vet ju aldrig vilka bilder som hamnar där och vilka som ser dem.

Clara du har så rätt! Man vet aldrig vilka bilder som hamnar här, inte vilka konversationer heller ;)


Vilken tur att du fixade dig Clara! Pinsamt annars... Eller är det ännu mer pinsamt att ALLA vet varför?


Bara Sara som fattar att man kollar in i kameran på kort.


Stackars dina ögon Louise, är de trötta redan innan middagen? ILLA!


Heliga makrill! Känner jag de där snygga brudarna!


Oj, vilka är de där puddingarna? Jaha, hoppsan, var det Sara och JAG?


Hanna, din blåbärsdrink smakade... citron? Tur att du bara har 1 år till systemet och får blanda själv!


Tänk att jag kan vara så rolig att resultatet blir Louises bamsesmile!

Det är alltså sant att min omgivning blivit snyggare på sista tiden. En fröjd för ögat är aldrig fel. Vill ni också få vänner som strålar av stjärnglans är mitt tips att skaffa blogg! Fungerar garanterat eftersom ingenting skrämmer mer än kameran!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2010-01-24 19:40:57

Haha, mitt självpimpande hjälpte inte direkt måste jag medge.. XD



Vart gick ni någonstans sen?

Postat av: maria

Publicerad 2010-01-26 11:48:03

nice pic's!!! lovely.

älskar bloggen förresten. you go girl!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela