Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mognaden, var tog du vägen?

Publicerad 2010-01-26 09:07:10 i Allmänt,

  • Sover varje natt med Alix i sängen (ingen människa som är mer normalt för min ålder, utan min älskade lunnefågel i gosedjursform) - check!
  • Äter varje morgon en macka som mamma gjort ordning till mig - check!
  • Hoppar över grönsakerna på tallriken när ingen ser - check!
  • Börjar gråta för att jag blir sur om mina systrar "är dumma" mot mig - check!
  • Skyller på fusk om jag förlorar på t.ex. Monopol - check!

Och jag ska kallas mogen? Blir alldeles förskräckt när jag inser att mina jämnåriga kompisar börjar fylla 19. Själv ligger mitt barnsliga beteende långt ifrån "Systemetåldern"


Jag om min min favoritpartner Alix i sängen

Visserligen har jag har vuxit klart, fått bröst och mens. Men ibland undrar man ju var jag lagt mina utvecklingshormoner... Nej, nu är det hög tid att leta fram dem om jag ska kunna flytta hemifrån inom ett år!

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2010-01-26 20:54:02

åhhh. så skönt det såg ut att sova, det ska jag nog göra nu!!! tack för insperationen. KRAM!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-26 21:04:34

hehe man måste ju få va barnslig!!

Postat av: elisa :D

Publicerad 2010-01-26 23:57:32

men gullet haha, det kommer gå utmärkt för dig att flytta hemifrån och bli vuxen. du e så mogen såå! ;) pussi

Postat av: j ♥

Publicerad 2010-01-27 14:55:13

Hejsan! ♥



Kika gärna in i min bloppis !

Har REA på MASSOR med varor just nu!

Säljer blandannat:



*KLÄDER

*LÖSHÅR

*VÄSKOR

*MASSOR MED SKOR

*ADIDAS HOODIE

*ALTERNATIVA KLÄDER

*TANDBLEKNING

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*PLATTÅNG

*HELLO KITTY PRYLAR

M.M



Så kika gärna in o shoppa loss, B-I-L-L-I-G-T!



(vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt för detta, o ber dig bara radera det)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela