Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Varning för vampyrer!

Publicerad 2010-01-17 13:55:56 i Allmänt,

Var på middag igår hos Ellinor. Hade jättemysigt och satt och snackade om allt mellan himmel och jord (bland annat en lång disskussion om handleder!?! Betydligt intressantare och mer sensuellt än man tror! Tack för en kul kväll tjejer!

Angående min outfit hade jag tjocka strumpbyxor i stället för tunna. Jag brukar oftast ha nylon oavsett väder, men hade inte det igår. Självklart berodde det delvis på kylan men framför allt på en annan sak! Jag förstår att ni är oerhört nyfikna på varför jag tog dem. Men håll ut trogna stalkers, den hemligheten ska jag avslöja imorrn ;)

Kan inte undgå att lägga märke till alla röda ögon! Hoppas att inte någon vampyr har varit i farten, men jag kan inte lova något...









På vägen hem hade jag och Mallan jäkligt roligt! Blir man någonsin för stor att leka i snön? Eller göra snygga volter? Inte vi i alla fall, haha!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela