Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Blivande fotbollsgudinna?

Publicerad 2010-01-16 16:59:46 i Allmänt,

Kom precis hem från en svettig idrottshall i Hallstavik. Stinkande benskydd, hejarramsor och en fullsatt läktare hade tagit sig ut till den lilla hålan för att beskåda fotbollscupen. Stjärnan i familjen var givetvis på plats! Jag vet att det kan vara svårt att tro, men förvånansvärt nog är det inte jag som är talangen, utan min syster Amanda! Ärligt, jag skojar inte!!! Haha, nä, men om sanningen ska fram måste jag väl erkänna att mina dubbskor står nere i källaren och väntar på bättre tider...

...Nu har de väntat i över 2 år. Tänk om jag aldrig hade ställt undan dem!


En trolig framtid om jag inte hade varit tvungen att rensa skohyllan!


Aja, får väl nöja mig med en superstar i familjen. Förstå att vi åkte samma bil hem! Wow!

Trots att mina dammiga skor tvingade mig att stå på läktaren idag, gick båda Gusk-lagen vidare från sin grupp. Lycka till imorrn på slutspelet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-18 15:14:35

snygg syster har hon pa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela