Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vem vill inte ha sladdriga råa havsdjur?

Publicerad 2010-02-28 14:24:09 i Allmänt,

Har haft ett grymt sug efter sushi hela veckan (trots att jag tyckte att det smakade äckelpäckel senast jag åt det). Fick igenom min vilja igår och det blev alltså rå fisk att tagga till med inför utgång.


Blev lite sur. Hade beställt 2 räkor och 1 avokado...

Konstigt det där med hur saker kan förändras. Igår var det riktigt gott! Snart kommer jag säkert vara beroende och bli en stammis på Mikaku sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela