Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Varför har ingen kommit på det här tidigare?

Publicerad 2010-02-08 15:38:48 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att bli smart! Eller nja, smart och smart... Tänkte snarare lära mig att chansa rätt och få 2.0 på Högskoleprovet. Hur svårt kan det egentligen vara? Man behöver inte ens kunna svaret, gäller bara att kryssa i rätt ruta.

Kanske ska sitta där med förbundna ögon och slumpvis välja A-E. Aa, låter som en bra strategi...


Man behöver inte vara lika smart som Smartbilarna. Det räcker med att chansa rätt!

Sen är framtidens drömutbildningar räddade och man slipper antränga sig i skolan. Låter nästan för bra för att vara sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela