Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Domedagen för min och Saras vänskap

Publicerad 2010-02-08 23:31:43 i Allmänt,

Shit vad sur jag blir! Varför måste Saras äckliga kardborreband på hennes jacka äta upp och riva sönder MIN tröja? Dumma, nedrans, skitans, fy fabian... vad jag är osams med jackan! 


Monsterjackan är den taskigaste jag vet! Ser ni vilken lömsk blick den har?

Jag orkar inte längre. Det tar alldeles för mycket enerig. Tror tyvärr bara att det finns en lösning. Sara måste välja, antingen mig - eller jackan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 20:55:32

vänner? du och jag? du måste skoja...?



<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela