Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Oh, så hett! Men snacka om konsekvenser...

Publicerad 2010-02-07 13:51:12 i Allmänt,

Brandalarmet började tjuta igår kväll hos Johanna. Som jag tidigare sagt borde det bero på någon ensam, kärleksfull människa som letar efter den rätta. Faktiskt tror jag att anledningen var en annan igår, nämligen att Elisa åt så hett att det började ryka!


Oh, så hett att jag nästan smälter! Men vilka är de lyckliga bredvid? Juste, sekretessbelagt!


Aj aj aj! Tiniutus nästa! Allt för Elisa, den bruden...


Som tur var hade Jenny och jag med oss öronproppar. Alltid bra att ha i väskan!

Tyvärr trängde tjutet till slut genom öronpropparna och vi var därför tvungna att ge oss av. Lyckligt ovetande på middagen hos Johanna, skulle vi sen ge oss iväg till en riktig FJORTISFEST!

Kommentarer

Postat av: elisa

Publicerad 2010-02-07 15:54:35

aa fan vad hett jah käka!..lr? haha usch :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela