Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Mina groupies ska göra mig POPPIS!

Publicerad 2010-02-02 18:32:15 i Allmänt,

Nu vet jag hur jag ska bli cool och populär! Jag ska skaffa groupies! Hur häftigt skulle det det inte vara om jag, nästa gång ni ser mig, är omgiven av stalkers!?! Förstå vilka sköna fester och vilket intressant liv jag skulle leva! Antar att det måste vara lite musik med i bilden, så ska ner i källaren nu och damma av klarinetten...


Klarinett är sjukt coolt! Vem bangar på de där puddingarna liksom? Vilken ljus framtid jag har!

Frågan är bara vad jag kan kräva av honom/henne? Det behöver väl inte vara sexuella relationer? Eller är det just innebörden av ordet "groupie!? Men jag menar, ofta Amy Diamond gör något mer än att hålla handen? För mig räcker det i alla fall att att ha någon som avgudar mig så jag känner mig viktig. Jaja, ska google lite på ämnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela