Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Norrmän är regissörens guldgruva

Publicerad 2010-02-18 20:59:26 i Allmänt,

Hur kan man vara så korkad att man gör en film med bara fula skådespelare? Alla vet ju att man går på bio för att spana in snygga människor! Vem bryr sig om vad filmen egentligen handlar om?

Tyvärr har jag kastat bort min dyrbara tid på att se filmen "Farsan". Fanns inte en enda kille i den som var det minsta attraktiv. Helt förfärligt! Hade seriöst sett fränare folk på ett ålderdomshem...


Ser ni snyggheten? Nä, trodde väl inte det...

Förstår inte varför de inte använde sig av norska skådespelare!?! Det är bara att inse att norrmän är världens sexigaste folkgrupp. Då hade jag (och alla andra) kunnat se filmen 100 gånger om och regisörren hade blivit stenrik!

Motto: VICKAN <3 NORRMÄN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela