Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

KappAhl = favoritaffären på Stureplan?

Publicerad 2010-02-15 18:18:33 i Allmänt,

Jag har panik! Måste shoppa nya kläder, märkeskläder! Det kom nämligen fram en läsare på stan som pluggar på KTH i Stockholm. Tydligen har min berömda blogg även erövrat kungarnas högskola. Förvånande? Nej, inte direkt...

Enda problemet är att jag numera måste tänka på hur jag ser ut. Man vill ju inte skrämma bort de kungliga! Men vad är det för märken som är inne? Har för mig att KappAhl är rätt så "hippt" nu för tiden...


Jag ligger inte alls på ett smutsigt golv på KappAhl... synvilla bara!

Tusen tack till Mr Hemlig som berättade att alla mina fans bor i Stockholm. Det var alltså därför ingen kunde komma på läsarträffen. Men kära 08:or, bryt inte ihop för det. Det kommer fler chanser att få min autograf!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-15 19:05:39

u are a sexy girl...



he he he he...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela