Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Alla hjärtans dag blev en fullträff!

Publicerad 2010-02-14 23:01:20 i Allmänt,

Kärleksfull som jag är har jag idag:

Fått massa röda rosor - Nja, men vaddå? Nästan samma sak med en halvvissen orkidé i fönstret?
Haft en underbart romantisk dag - Mm, verkligen... Speciellt på innebandyn med svettiga pumor!
Ätit choklad- och gelehjärtan - Självklart! Där ser ni att jag är omtyckt! (I alla fall av farmor...)
Tagit ett hett bad - Visst har jag det! Hade ingen att dela badet med dock, så fyllde det istället med rosor.


Mysigt va? Men vet ni hur mycket sticksår jag har efter taggarna på rosorna? AJ!

Frågan är om rosorna som sällskap var en så lyckad idé. Ska nog satsa på tulpaner istället, nästa alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela