Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Snyggaste brudarna på Saluhallen

Publicerad 2010-02-21 23:38:44 i Allmänt,

Oj oj! Titta vilka snyggingar jag hittade på toaletten på Saluhallen! Är de inte sjukt kattiga!?! Vem skulle banga på dem? Typiskt att Johanna och Ellinores heta ansikten gömde sig på toan bredvid... 

Kort presentation om:

Dana (till vänster): Har fått för sig att hon är en andfådd bulldog med tix i ena ögat. Riktigt gulligt om man gillar utvecklingsstörda hundar!

Malin (i mitten): Säger aldrig någonting utan går runt som en staty, helt stel i ansiktet. Toppen att ha om man vill prata med någon som inte avbryter + att man kan kolla på hennes poseiga silikonläppar.

Victoria (till höger): Behövs ingen närmare förklaring. Vickan är... Vickan helt enkelt!?!





SKOJA! Vi såg inte alls ut och betedde oss sådär! Ni gick väl inte på det? Hur skulle vi i så fall kunna vara så coola som vi är?


Självklart skippade jag "grislooken" och körde på "dig-vill-jag-ha-looken" ;)

HAHA kan fortfarande inte släppa att ni gick på det... Shit, vad ni är blåsta!

Kommentarer

Postat av: blattebroshan

Publicerad 2010-02-22 23:01:58

shit vilka brudar! dom där hade jag inte bangat på ;D

Postat av: dunderbroshan

Publicerad 2010-02-23 20:46:04

Vem hade?! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela