Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Skenet bedrar - Lita inte på stiliga män

Publicerad 2010-02-04 21:33:02 i Allmänt,

Vilken 10-poängare! tänkte jag när jag spanade in killutbudet igår på Wayne´s. Självklart kastade jag förföriska blickar mot hunken. Tror ni inte att jag blev förvånad, när han totalt dissade min charm och ägnade all uppmärksamhet mot en gråhårig gubbe mittemot honom. Jag fattade ingenting, var han homosexuell, eller vad?

Plötsligt förändrades allt! Jag blev äcklad av honom och brydde mig inte om att han inte gillade tjejer.

Hur man blir av med Victorias intresse:

  • Äter en kladdig kladdkaka med händerna och sen slickar bort kladdet på fingrarna.
  • Pratar om gubbens snoriga näsa och skojar om äckliga saker när man äter.
  • Högljutt smackar, pratar med mat i munnen och sprutar ut brun sörja över bordet när man skrattar.

 
Det var här förvandlingen skedde. Från skönhet till odjur!

Vet ni vad jag fick reda på sen? Han var inte bög!

Det var en anställningsintervju och alltså därför han fåraktigt log mot gubben. Men ni har inte hört det värsta än! Han sökte till en KÖR! Hur ska man kunna få ett sångjobb om man äcklar alla i sin omgivning så fort man öppnar munnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela