Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Plötsligt händer det (eller inte)

Publicerad 2010-02-26 16:07:49 i Allmänt,

Fan fan fan! Varför är jag inte lika glad som i trisslottsreklamen? Aja, ska ta det från början...

1. Jag springer genom en galleria på stan för att hinna med en buss innan biljetten går ut.
  
2. Plötsligt får jag syn på SNYGGASTE killen som sitter i kassan i affären jag springer förbi, och bestämmer mig för att skita i bussen och handla av honom istället.


Kan det vara någon av de här hunkarna jag såg?

3. Letar upp något "coolt" att köpa och det blir en Geisha. (Jag som för ovanlighetens skull inte ens var sugen på godis)

4. Ställer mig i hans kö och väntar snällt på min tur.

5. "Nästa kassa" hör jag förskräckt och vänder mig mot tjejen i kassan bredvid som glor på mig. Ignorerar hennes blick först, men när hon åter säger "Vill du inte slippa köa" och endast tittar på mig kan jag inte stå kvar.

6. Lämnar förkrossad drömmannen bakom mig och går och betalar hos tjejen.


Det som kunde ha blivit en fin kärlekshistoria med Geishans hjälp...

Inte nog med att jag missade snyggingen, på köpet:

  • blev jag 44 gram tjockare
  • missade jag bussen
  • fick jag betala en extra biljett i onödan

Kan ni förstå att jag inte skriker av fullkomlig lycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela