Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag kan väl inte hjälpa att jag är blond!?!

Publicerad 2010-02-06 17:30:35 i Allmänt,

Ibland känner man sig något efterbliven! Stod vid disken och skulle betala. Både jag och Hanna köpte fika för 39 kr var. Jag hade precis 40 kr i kontanter i plånboken. 

Hanna: De tar inte kort under 50 kr. Om du ger mig kontanter, så kan jag betala för både dig och mig på kort.
Victoria: Självklart! Här får du!
H: Men du! Nu när jag får dina, har jag i kontanter! Behöver inte betala ihop läng... ÅH NEJ! HAHA, vad dum jag är.
V: ... (Va? Varför är hon dum? Det är väl bara att hon lånar av mig?)
H: HAHAHAHAHA, ibland tänker man inte långt. Klart att vi måste betala ihop!
V: Hehehe? (Sympatiskrattar. Fattar ingenting. Vad är det roliga? Hon hade väl pengar och kunde betala!?!)


Ibland undrar man alltså!

1 minut senare när jag ska betala och inser att mina pengar ligger i Hannas plånbok:

V: Men jaha! NU fattar jag! JAG har ju inga pengar att betala med!
H: Och det kom du på nu?
V: Lägg av! Bara för att du är rödhårig!

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2010-02-11 22:04:06

HAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela