Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Och ni ska vara TROGNA läsare? Pff...

Publicerad 2010-02-12 20:01:20 i Allmänt,

Seriöst! Hur kan ni vara så otacksamma? Jag hade verkligen ansträngt mig för att läsarträffen skulle bli lyckad igår. Tyvärr kan jag inte svara på hur den blev eftersom INTE EN J*VLA KOTTE KOM! Eller nej, nu överdriver jag, min mamma var faktiskt där, men hon kom för innebandymatchen, inte för bloggen...


Kom inte för nära, jag rivs! Eller juste, ni är ju fega och gömmer er bakom datorn.

Usch, orkar inte med er längre. Ni kan ta er någonstans där solen inte skiner!

Kommentarer

Postat av: Värsta fanset!

Publicerad 2010-02-13 11:59:17

Kunde tyvärr inte komma så sent! Synd o missa tröjan. Hoppas på nytt försök!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela