Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ekvationen som talar om att jag är dissad

Publicerad 2010-02-22 21:07:35 i Allmänt,

Är helt förkrossad. Trodde att vår vänskap var ömsesidig och kunde tåla större påfrestningar än det här. Nu vet jag inte längre var vi har varandra... Hur kan X komma mellan oss?

Anledningar varför jag hatar X som snor mina vänner:

  • X gör så att Dana och Malin skiter i mig och bara riktar uppmärksamheten mot X
  • får dem att skratta, berättar det senaste skvallret och är "Nya Vickan" helt enkelt.
  • får mitt självförtroende att bli dåligt. Varför duger inte jag längre?


Jag som trodde att jag var bildens mittpunkt.

X = 
bärbara datorer

Okej, jag är en nörd i matte ibland. Men även pluggisar har känslor. Enligt min ekvation kommer jag fram till att Y = Det är inte lätt att bli bortvald framför modern teknik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela