Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Juryns motivering och bedömning

Publicerad 2010-02-05 18:28:17 i Allmänt,

Efter noggrannt övervägande har en enväldig jury beslutat att ge café Årummet en svag 4 av 5 möjliga.

+ Fin uppläggning! (Färgglada frukter och ringlande chokladsås fick en att vilja bli tjock på direkten) 
+ Brownie = supergod (Rekommenderar starkt brownien med den himmelska glassen. Vem tror ni valde den godaste? Jag såklart!
+ Bra service (Kassören flyttade på gäster för att vi skulle få plats vid borden. Men vad annat kan man förvänta sig, när en av Sveriges största bloggare kommer in?)









- Dyrt! (Hallå, jag borde väl ändå ha blivit sponsrad!?!)
- För "osnygga" gäster (Alltid trevligt med ögongodis)
- Var gömde sig mina fans? (Vad var grejen med att ingen kom fram och frågade om autograf? Jaja, det var väl för "ocoola" besökare, som inte läser mig blogg där. Jag som tog för givet att alla gör det! :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela