Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hemlig frukostfixare gör succé

Publicerad 2010-02-13 11:49:00 i Allmänt,

Vem gav Vickan frukost på sängen imorse? Va, äre sant? Vad lyxigt! Kan det vara en hemlig förälskelse?
Är det alla hjärtans dag idag? Nej, det är ju imorrn...
Trodde ingen gillade henne efter hennes misslyckade läsarträff! Någon måste visst avguda/älska henne. Hon kanske inte är så dum trots allt...


Jag tänker inte dela med mig av varken frukosten eller X som gjorde den till mig.

Där ser ni! Jag är visst omtyckt! Vilka är det som har lång näsa nu, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela