Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ett vinnande koncept för den värdelösa biljardspelaren

Publicerad 2010-02-20 14:45:31 i Allmänt,

Tips på hur man kammar hem vinsten i biljard (trots att man är urusel):

  • Utmana 2 st duktiga spelare på biljard där man har 5 bollar var. (1-5, 6-10, 11-15)
  • Spela ännu sämre än vad du egentligen är! (Missa bollen, skjut snett osv.)
  • De andra kommer inte att se dig som ett hot utan skjuter på varandras bollar.
  • Den ena skjuter ut den andra. (Förhoppningsvis var de ungefär lika bra så att den kvarvarande har 1 boll kvar medan du har alla 5.) 
  • Nu är det bara att be till gudarna och hoppas att du får i hans enda boll, innan han får i alla dina 5!



På det här sättet lyckades jag bli mästare över biljardbordet igår kväll mot Adam och Molle. Även om jag inte är bäst på allt, vet jag hur jag spelar mina kort rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela