Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Sett det senaste modet? Eller luktat snarare?

Publicerad 2010-02-04 22:25:46 i Allmänt,

Kom på mig själv med att rynka på näsan inne på H&M idag. En lukt av gamla sopor/blöt hund slog emot mig och jag undrade vilket snusk som var den skyldiga! Kunde det vara den eleganta damen som inte duschat på en vecka, eller idominfjortisen som släppt en brakare?


Vad tusan var det som luktade? Tänk vilka äckliga människor det finns!

Mitt i allt funderande såg jag att andra sneglade på mig, viskade och gick omvägar runt mig. Då slogs jag av en förskräcklig tanke, men det kunde väl inte vara sant, eller? Diskret böjde jag mig ner mot min nakna fot och drog in luft genom nästan. Det var inget snack om saken! Det var mina fossingar som luktade koblaja!

Men att ha stinkade fötter, det är väl modernt, eller hur? Om inte, så skapar jag den trenden nu, sånt gör ju bloggare. Eller hur var det Sara ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela