Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Låna böcker är inte min starka sida

Publicerad 2010-04-09 20:22:56 i Allmänt,

Frågor jag ställde till personal inne på stadsbiblioteket:

- Hur vet man i vilken hylla man ska leta efter boken? Jaha, man ska använda datorerna...
- Okej nu har jag hyllnamnet den står i. Men hur ska man veta var den hyllan ligger?
- Jag har glömt min pinkod. Kan jag få en ny?


Som vi slet för att få tag på den där j*kla boken. Malin tröttnade!


Otekniska jag förstod mig inte på maskinen. Överlycklig när jag till slut lyckades låna!

Kände mig totalt lost inne på biblioteket. Men vad gör man inte, om man har prov på måndag och har glömt alla böcker i skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela