Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2010-04-09 11:28:39 i Allmänt,

Jag som nästan hade glömt bort högskoleprovet, det är imorn! Suck... Ska i alla fall vara på Katedralskolan. Ingen som ska dit? Eller måste jag genomlida min första lördag hemma igen, i ensamhetens mörka vrå?


Det är här inne jag önskar få min snilleblixt

Nästan lika mörk är himlen ute nu. Ska i all fall trotsa vädergudarna och gå ner på stan med Malin snart. Måste uppdatera mig om vad jag missat den senaste veckan!

Kommentarer

Postat av: Fanset!

Publicerad 2010-04-09 18:55:25

Lycka till i morgon! Synd jag inte fick kolla din solbränna också! Alla var ju bruna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela