Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En vecka går så fort!

Publicerad 2010-04-08 08:02:42 i Allmänt,

Jaha. Då var man på väg hemåt igen då. Det känns verkligen toppen att lämna detta fantastiska ställe för att komma hem till kalla Sverige! Obs! Jag är ironisk!


Nix, det är inte jag, utan lillasyrran. Riktigt så barnslig är jag inte...

Det enda som får mig att sätta mig på planet hem igen, är påskägget som väntar på mig där hemma.



Ska ut och pressa nu de sista timmarna som är kvar. Åker till flygplatsen 10.45 och sen väntar troligen totalt kaos på Hurghadas flygplats, kul! Vi hörs om några hundra mil!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-09 00:51:56

åh nä, försök inte, jag vet nog att du sätter dig på planet för min skull, eller hur...? ;)<3

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-04-09 11:03:18

Jag råkar veta vem som gömmer sig bakom denna anonyma kommentar, och JA, jag måste erkänna, du har en poäng ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela