Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En sorglig kärlekshistoria

Publicerad 2010-04-11 19:25:28 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att göra slut med bloggen - i alla fall ta ett uppehåll

Det är precis som en relation. Till en början är allting nytt och spännande, men risken finns att man tröttnar på varandra, vilket jag och bloggen har gjort. (Skrivar)glöden har helt enkelt svalnat.


Är det möjligt att lappa ihop mitt och bloggens brustna hjärta?

Det är inte omöjligt att vi återupptar vårt förhållande igen. Men i nuläget ska vi, i brist på inspiration, gå egna vägar. Vem vet när de korsas igen...

Kommentarer

Postat av: Mesta fanset!

Publicerad 2010-04-11 20:35:27

Det var tråkigt att höra, men jag förstår att det måste vara jobbigt. Tack för denna trevliga tid och lycka till!En stor kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-13 12:45:38

EYYYYYY!

oskönt!

Postat av: <3

Publicerad 2010-04-13 18:22:18

Nooo! :O

Vad ska jag nu ägna mitt liv åt??

Postat av:

Publicerad 2010-04-13 22:48:05

ooooooooh nooooooo!

taskigt att göra så mot miiiiig!!!!!!!

Postat av: Charlotta

Publicerad 2010-04-14 12:13:17

Oh nej, vad tråkigt! Första bloggen som jag någonsin har följt och nu läggs den ner..... Kram

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-04-14 22:42:23

Kul att ni har uppskattat den! Om ni funderar på vad ni ska fylla dagarna med nu, rekommenderar jag att börja blogga, det tar tid ;) Annars får ni väl vänta på min troliga comeback, förälskade som jag och bloggen har nämligen svårt att hålla fingrarna från varandra länge...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela